1. Knowledge base
  2. Administratie & Gebruikers
  3. Beheerders & Gebruikers
  4. Hoe kan je de uitnodigingsmail opnieuw verzenden naar een gebruiker of beheerder?

Hoe kan je de uitnodigingsmail opnieuw verzenden naar een gebruiker of beheerder?

Wanneer je een nieuwe beheerder aan jouw account toevoegt, dan zal er een uitnodiging verzonden worden naar het e-mailadres van die persoon. Hij moet dan de uitnodiging aanvaarden om een actieve beheerder te worden. De uitnodiging is slechts beperkte tijd geldig. Indien deze persoon de uitnodiging niet tijdig opent en aanvaardt, dan kan je hem de uitnodiging opnieuw toesturen.

Volg deze stappen in het controlepaneel:

  1. Ga naar “Instellingen” > “Gebruikers”. Je krijgt nu een overzicht.
  2. Kies in het menu links voor “Beheerders” of “Gebruikers (afhankelijk van de persoon voor wie je de rechten wil wijzigen)
  3. Je ziet nu alle beheerders of gebruikers. Bij de personen die de uitnodiging nog niet aanvaard hebben, staat er een “een uitnodiging verzenden” naast hun naam. Klik erop.

uitnodigingsmail

 

Geüpdatet op 6 juli 2020

Heeft dit artikel jou geholpen?